A:Did you hear that our company made a huge mistake with one of our most important clients yesterday?
B:Oh, no! How serious is it?
A:Very serious. The company will have to go through some difficulties.
B:I'm positive that heads will roll when our supervisor hears about the damage.
A:어제 우리 회사가 가장 중요한 고객 중 한 분께 굉장히 큰 실수를 했던 일에 대해서 들었니?
B:저런! 얼마나 심각한데?
A:많이 심각해. 회사가 조금 어려움을 겪을 것 같아.
B:우리 팀장님이 손실에 대해 들으면 누군가 문책을 당하겠구나.
김민정.카플란 어학원 Academy Director
▶ 자료제공 : 중앙일보 카플란어학원
(중앙일보 카플란어학원은 미국 유학예비학교로 SAT,SSAT,TOEFL,GMAT 전문학원입니다)
▶ 전화 : 02 -3444-1230
▶ 홈페이지 : (www.kaplankorea.com)